در اين سيستم امكان ثبت عمليات حسابداري شركتها و همچنين حسابداري دولتي بطور كامل پيش بيني شده است. در هنگام راه اندازي سيستم نحوه عملكرد آن از اين جهت معرفي مي شود. امكاناتي كه در اين سيستم پيش بيني شده است بشرح زير است:
تعريف سرفصل حسابها : حسابها در هفت سطح تعريف مي شوند . در هنگام راه اندازي سيستم كاربر مي تواند تعداد ارقام كدينگ حسابها را با توجه به نياز خود تعريف نمايد. سطوح تعريف سرفصل حسابها عبارتند از :
گروه حسابها
حسابهاي كل
حسابهاي معين تا پنج سطح كه بصورت درختي و وابسته به هم تعريف مي شوند. استفاده از يك تا پنج سطح اختياري است.
حسابهاي تفصيلي 1 تا چهار سطح
حسابهاي تفصيلي 2 تا دو سطح
حسابهاي تفصيلي 3 تا دو سطح
حسابهاي تفصيلي 4 تا دو سطح
كاربر ميتواند براي حسابهاي تفصيلي یک الي چهار عناوين دلخواه خود را در سيستم معرفي نمايد.
امكان تعريف محل هاي اعتبار مانند رديف ، تبصره ، ساير منابع و ... در صورت استفاده از سيستم دولتي
امكان تعريف فصول هزينه اي در صورت استفاده از سيستم دولتي
ثبت و صدور اسناد حسابداري به راحتترين شكل براي كاربران با امكان جستجوها و فيلترهاي مختلف به هنگام صدور سند
ثبت اسناد حسابداري بصورت موقت
امكان تعريف كاربران مجاز جهت كنترل ، تاييد و ثبت دائمي اسناد
نگهداري و نمايش وضعيت تغييرات اسناد به لحاظ اپراتور و زمان (ساعت و تاريخ)
امكان كپي برداري از اسناد حسابداري موجود جهت صدور سند جديد
امكان درج رديف جديد در ميان رديف هاي موجود در هنگام ثبت سند حسابداري
قابليت كپي اطلاعات يك سطر در سطر ديگر در هنگام ثبت سند حسابداري
كنترل تراز سند
امكان ثبت لحظه ايي اسناد حسابداري در صورت طولاني بودن آرتيكهاي سند
ثبت ريز مواد هزينه ايي به تفكيك محل اعتبار ، فصل و برنامه در صورت استفاده از سيستم دولتي
صدور حواله پرداخت وجه ، فرم درخواست وجه و ليست مواد هزينه ايي در صورت استفاده از سيستم دولتي
كنترل ، تاييد و ثبت دائمي اسناد حسابداري با توجه به ترتيب تاريخ اسناد.
اخذ گزارشات بلافاصله بعد از صدور سند حسابداري
ملاحظه وضعيت گردش و مانده حسابهاي معين و تفصيلي در هر لحظه تنها با فشار يك كليد
امكان مشاهده نام هر حساب در تمام سطوح تنها با انتقال مكان نماي ماوس به روي كد حساب مورد نظر
صدور و چاپ چك اسناد هزينه و پرداختي بعد از تاييد ذيحساب در صورت استفاده از سيستم دولتي
گزارش ترازهاي آزمايشي مختلف در سطوح كل و معين و تفصيلي
امكان مشاهده دفاتر روزنامه ،كل ، معين و تفصيلي
گزارش كارت حسابهاي معين ، تفصيلي ، مراكز هزينه و پروژه ها با تفكيك هاي مختلف
امكان آناليز گردش حسابها در كارت حساب با مارك سطور مختلف كارت
گزارش تحليلي از مانده حسابهاي با تفكيك و گروه بندي هاي مختلف
گزارش انواع ترازهاي عملياتي كل و معين به تفكيك محل هاي اعتبار در صورت استفاده از سيستم دولتي
گزارش خلاصه حسابها به تفكيك حساب معين در صورت استفاده از سيستم دولتي
گزارش مانده اعتبارات به تفكيك محل اعتبار و فصول هزينه ايي در صورت استفاده از سيستم دولتي
گزارش وضعيت مواد هزينه ايي در صورت استفاده از سيستم دولتي
امكان جستجو در اسناد حسابداري با امكان دادن شرايط مختلف
گزارش اقلام باز و بسته حسابها
نمودار وضعيت مانده حسابها در سطوح كل ، معين و تفصيلي به تفكيك ماه
امكان ثبت اعتبارات تخصيصي به تفكيك حساب تفصيلي و مشاهده مانده اعتبار در هنگام صدور سند حسابداري
امكان ابطال اسناد حسابداري بدون حذف آن
گزارش مرور حسابها از سطح گروه به سطوح پايينتر (كل ، معين ، تفصيلي ، پروژه) تا سند حسابداري
امكان صدور اسناد سود و زيان ، اختتاميه و افتتاحيه پايان سال بصورت اتوماتيك
امكان صدور اسناد حسابداري انبار ، خريد و فروش ، خزانه داري و حقوق و دستمزد بصورت اتوماتيك
بررسی مغايرت بانكي با امكان خواندن فايلهاي صورتحساب بانكهاي مختلف
شهر : تهران